poradna
O nás     Obchodní podmínky     Kontakty     Poslechová místnost     
tel +420 724 739 882     email [email protected]
ŠPIČKOVÁ HUDEBNÍ TECHNIKA
PRO VŠECHNY FAJNŠMEKRY
0
KOŠÍK
UŽIVATEL
HLEDAT
Gramo sestavy
Black Friday
Stereo sestavy
Kino sestavy
Výprodej skladu
Rozbaleno
Denon HEOS 1 HS2 Black (2 kusy)
13980.00 Kč
9990 Kč
Detail produktu
Audiophile Label
Vinyl
CD
DVD
Blu-Ray
SACD
Obaly LP
Nirvana - Nevermind (30th Anniversary Edition) Limitovaná edice LP
 
1005 Kč
Detail produktu
Gramofony
Retro gramofony
Předzesilovače
Přenosky
Ostatní příslušenství
Čištění
Obaly LP
Gramofon Pro-Ject Signature 10 White
181990.00 Kč
174990 Kč
Detail produktu
Integrované zesilovače
Stereo recivery
AV recivery
Předzesilovače
Koncové zesilovače
Sluchátkové zesilovače
Profesionalní zesilovače
Arcam HDA SA20 - Studio
34990.00 Kč
20000 Kč
Detail produktu
Regálové
Sloupové
Centrální
Subwoofery
Domácí kino
Aktivní
Bezdrátové
Stojanové
Atmos
Nástěnné
Vestavné
Soundbar
Professional
Stojany, police, držáky
Příslušenství
Akustické panely
Venkovní
Reproduktory Triangle Signature Delta White Piano Lacquer
 
140090 Kč
Detail produktu
Receivery
CD Přehrávače
Domácí kino
Streamery
Mikrosystémy
Audio systémy
DAC Převodníky
Bluetooth
Přenosné audio
Mikrofony
Mixážní pulty
Nábytek
Příslušenství
Přepínače a regulace
Wireless
Gryphon Ethos
 
890000 Kč
Detail produktu
Analog
Digital
Kombi
DAB
Internet
Kapesní rádia
Rádio budíky - analog
Rádio budíky - digital
Budíky
Rádia s FM tunerem
Radio Lenco DR 05-BT černá
 
4599 Kč
Detail produktu
Repro metráž
Repro sety
Gramofonové kabely
RCA-RCA
Jack-Jack
Jack-RCA
XLR-XLR
Subwooferové
Digitální koaxiál
Optické digitální
Konektory a Redukce
HDMI kabely
Audio
AV a video kabely
USB
Síťové filtrace, zdroje
IT, síťové kabely
Napájecí kabely
111 Vánočních Koled - 3CD
349.00 Kč
259 Kč
Detail produktu
Na uši
Do uší
Audioquest NightHawk Carbon
20450.00 Kč
18190 Kč
Detail produktu
Aroma Difuzéry
Meteorologické stanice
Vysílačky
Hodiny
Detektory kouře
Domovní zvonky
Smartwatch - hodinky
Pro zdraví
Spotřebiče
Zábava
Dětské vybavení
Audio, Video, Foto,...
Žárovky
Kamery
Ostatní
20 nejkrásnějších českých pohádek CD
 
289 Kč
Detail produktu
Domů > Reklamační řád

Reklamační řád

Vážení zákazníci.
Reklamace se někdy může stát jednou z nepříjemných částí proběhnutého obchodního svazku. Ne vždy to ale musí být pravda, vždyť nejde o život. Naši pracovníci Vám s úsměvem s reklamací pomůžou, a vše k vaší spokojenosti, dle zákonem daných norem, v brzké době vyřeší.  

 
Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění („reklamace“), spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k těmto informacím písemnou formou poskytnout spotřebiteli zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde lze i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb reklamaci uplatnit.

Jednou z forem, jak tuto zákonnou informační povinnost prodávajícího naplnit mohou být i tzv. reklamační řády vyhlašované podnikatelem. Je však třeba upozornit, že tak jako se dle § 2168, resp. § 1814 písm. a) občanského zákoníku nemohou (pod sankcí neplatnosti) sjednané podmínky uplatňování odpovědnosti za vady odchýlit od zákona v neprospěch spotřebitele, tak i informace podané spotřebiteli ohledně jeho práv nesmí ani v reklamačních řádech zužovat okruh jeho zákonných práv a tak jej uvádět v omyl. Proto ani případný souhlas spotřebitele s těmito reklamačními řády nemá žádnou právní relevanci. Reklamační řády mohou sloužit spíše jako určitý kodex postupu prodávajícího při vyřizování reklamací, který podrobněji specifikuje nároky z odpovědnosti za vady a reklamační postupy spotřebitele vyplývající ze zákona.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Výjimkou je pouze situace upravená § 2172 větě druhé občanského zákoníku, kdy prodávající v písemném potvrzení o svých povinnostech z vadného plnění (ať již z dobrovolné záruky za jakost, anebo ze zákonné odpovědnosti za jakost při převzetí), které vydal kupujícímu, určil k opravě jinou osobu (tzv. záruční servis), která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším. Pak uplatní kupující právo na opravu u této jiné osoby.

Dle § 2172 věty třetí občanského zákoníku přitom platí, že osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci. Avšak je třeba upozornit, že v případech, kdy reklamaci vad uplatnil spotřebitel (ve smyslu definice uvedené v zákoně o ochraně spotřebitele, tj. fyzická osoba, jednající mimo rámec podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání), pak je třeba, aby oprava proběhla tak, aby byla dodržena lhůta pro vyřízení reklamace stanovená v § 19 odst. 3 tohoto zákona (viz dále).

Dále je třeba zdůraznit, že záruční servis je určen pouze k provedení opravy. Ostatní oprávněné nároky, tzn. dodání nového zboží, sleva z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy, musí kupující uplatnit výlučně u prodávajícího. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Opomněl-li spotřebitel při vytknutí vady uvést, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, měl by jej o tom prodávající v rámci své informační povinnosti poučit.

V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. O vyřízení reklamace je dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen podnikatel spotřebitele vyrozumět. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.

Zdroj: ČOI



AKTUALITY
novinky
High-end gramofon AVM R 5.3 MK2 - stříbrný
novinky
Největší model řady Borea
novinky
Přijďte si užít hudbu i k nám.
DOPRAVA ZDARMA
nad 5000 Kč
4846 PRODUKTŮ
SKLADEM
DÁREK K OBJEDNÁVCE
NAD 20000 Kč
1400 VÝDEJNÍCH MÍST
PO CELÉ ČR
Novinky na Váš email

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů

KONTAKTNÍ INFORMACE
Sdružení House Of Music
Podpuklí 288
Frýdek-Místek
738 01

telefon (+420) 777 888 042
email [email protected]

Více kontaktů
Všechna práva vyhrazena © Hifistereo.cz, 2016.Vytvořeno v eline.cz
Postele z masivu za nejlepší ceny, Barefoot obuv , nejlepší DJ v okolí DJ Jan Opěla,
Změnit nastavení cookies